top of page
  • תמונת הסופר/תTomer Shulman

צילום ברית בהרצליה

עודכן: 25 בדצמ׳ 2022

המקור של מנהג ברית המילה הוא בציווי של אלוהים לאברהם, זו מצוות עשה חשובה השומרת על העם היהודי במשך אלפי שנים. לאחר לידת תינוק זכר יש למול אותו תוך שמונה ימים על פי כללי ההלכה היהודית, אלא אם יש סיבוך רפואי או סיבה אחרת המחייבת אתכם לדחות  את הטקס. כאשר אתם מתכננים ברית מילה לבנכם בהרצליה עליכם לקבל מספר החלטות חשובות כדי להפיק אירוע מושקע ואלגנטי, וכדי ליהנות מטקס מרגש ומחוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכל החיים.

צילום ברית בהרצליה

את טקס ברית המילה אפשר להפיק במקומות רבים בהרצליה כגון אולמות אירועים, גני אירועים יוקרתיים, בבית, בחדר פרטי במסעדה מוכרת וכיוצא בזה. כמו כן, אין לוותר על צילום ברית בהרצליה כדי ליהנות מתיעוד מקצועי של האירוע וטקס המילה המרגש, וליהנות ממזכרת מרגשת לכל החיים.

ישנם הורים המנסים לחסוך בעלויות האירוע לכן הם מבקשים מאחד החברים או קרובי המשפחה לצלם את הטקס והמשתתפים בו. עם זאת, לא ניתן להשוות את איכות הצילומים של צלם חובב המתעד את האירוע באמצעות הסמארטפון שלו או בעזרת מצלמה דיגיטלית, לבין צילום ברית בהרצליה על ידי צלם אירועים מקצועי ומנוסה.




צילום ברית בהרצליה – לבד או על ידי צלם מקצועי?


צלם אירועים מתמחה בצילום האירוע בזווית אמנותית, הוא לוכד מבעד לעדשת המצלמה את כל הרגעים החשובים והמרגשים ביותר, וכמובן מצלם את הפעוט לפני ואחרי המילה, את הוריו ואת כל המוזמנים. חשוב לציין כי לצלם אירועים מקצועי יש ציוד משוכלל ומצלמות מתקדמות וחדשות, כמו כן הוא יודע היכן לעמוד כדי לצלם את הטקס המרגש ואת כל הנוכחים, וזאת מבלי להפריע למוזמנים ולמוהל.


6 צפיות0 תגובות
bottom of page