top of page
  • תמונת הסופר/תTomer Shulman

צלם לבריתה ברמת גן

עודכן: 25 בדצמ׳ 2022

בריתה היא חגיגה מרגשת, וככזו, היא נערכת לרוב באולם ומלווה באנשי מקצוע כמו דיג'יי, תאורן וצלם. בעוד שבחירת מרבית אנשי המקצוע עשויה להיות מהירה ופשוטה, כשהעניין נוגע לתיעוד הבריתה – יש לבחור את איש המקצוע בקפידה, על מנת שנוכל ליהנות ממזכרת מרגשת מהאירוע גם שנים רבות לאחריו. בדיוק מסיבה זו, ריכזנו פה עבורכם מספר קריטריונים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת צלם לבריתה ברמת גן. לגזור ולשמור.

תיק העבודות


תיק העבודות של הצלם הוא הקריטריון הראשוני והחשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת. מדובר, למעשה, ב"כרטיס הביקור" של הצלם – בין הדברים הבודדים שמעידים על איכות עבודתו והמקצועיות שלו. לכן, חשוב מאוד לבקש לראות את תיק העבודות של הצלם שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו, ולוודא שהתמונות אכן לטעמכם.


ניסיון או המלצות


קריטריון חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת אם אירוע הבריתה ברמת גן זה כמובן בחירת צלם לבריתה, הוא מידת הניסיון של הצלם. עם זאת, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי רובנו מתחילים מאפס. כלומר, ייתכן כי קיימים צלמים מוכשרים ונהדרים שלא רכשו עדיין מספיק ניסיון בתחום, אך העבודה שלהם מדברת בזכות עצמה. את הפנינים האלה תוכלו למצוא באמצעות המלצות.


זמינות ונגישות הצלם


גם כאשר מדובר בצלם מבוקש ועמוס מאוד, עליו עדיין להיות נגיש, זמין ואדיב כלפי לקוחותיו או כלפי האנשים שמעוניינים לשכור את שירותיו. מדובר בנגזרת ישירה של המקצועיות שלו, שכן צלם מיומן יידע כיצד להתנהל מול לקוחותיו ולקוחות פוטנציאליים גם בזמנים עמוסים ולחוצים במיוחד.


ציוד


רובנו לא מבינים מאוד בציוד צילום מקצועי, אך עם זאת, אנו יודעים פחות או יותר כיצד אנו מעוניינים שהאירוע שלנו יתועד. שימו לב, למשל, שאם חשוב לכם לתעד את הבריתה גם באמצעות וידאו וגם באמצעות סטילס – חשוב לוודא עם הצלם שאכן יש לו את כל הציוד הנדרש לכך.


8 צפיות0 תגובות
bottom of page